3 kroki

Jak zamówić zaproszenia personalizowane ?

1

Wybierz wzór zaproszenia

Wybierz wzór zaproszenia, określ ostateczny nakład ( wpisując odpowiednią ilość w polu “ilość” i skorzystaj z formularza dostępnego przy wybranym projekcie. W formularzu możesz określić jak ma zostać skonfigurowane dla Ciebie papeteria oraz jakie dane ma zawierać.

2

Złóż zamówienie

Złóż zamówienie przez koszyk oraz określ dla siebie wygodną formę dostawy ( kurier lub paczkomaty Inpost).
*Jeżeli zamawiasz nakład powyżej 30 sztuk – zostanie przesłany projekt wstępny w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu złożenia i opłacenia zamówienia.

3

Oczekuj na przesyłkę

Zamówienia realizowane są zgodnie z terminami realizacji podanymi przy wybranych produktach. W dniu wysyłki zamówienia otrzymasz także link wraz z numerem śledzenia przesyłki.
Dni realizacji liczone są w dniach roboczych tj. poniedziałek-piątek.

Informacje dodatkowe:

Dodatkowe pytania i odpowiedzi

Jak uzupełnić formularz ?

W zależności od Twoich preferencji możesz podać pełną treść zaproszenia.
Jeżeli chcesz, aby któraś z istotnych informacji została wykropkowana, zaznacz ją kropeczkami lub znakami “xxx”.
Zaproszenie może dotyczyć więcej niż 1 osoby, np. bliźniąt.

Formatowanie tekstów

Teksty przesłane w formularzach przed drukiem są formatowane oraz wyśrodkowywane.

Fonty i czcionki w papeterii

Rozmiary czcionek i fontów odwzorowywane są zgodnie z przedstawionym wzorem. Bardzo prosimy o nieużywanie caps-locka podczas wypełniania formularzy.

Proporcje zaproszeń personalizowanych

Jeżeli chcesz zamówić zaproszenia w proporcji:część personalizowanych wg. listy gości a część np. z wykropkowanym miejscem: podaj w polu personalizacji listę gości, a następnie w polu “ilość” zwiększ liczbę zaproszeń o zaproszenia puste tzn. Jeżeli potrzebujesz 12 szt. z pełną personalizacją a 3 z wykropkowanym miejscem dot. personalizacji listy gości – w polu “ilość” wpisz nakład całkowity : 15 sztuk

Personalizacja listy gości

Jeżeli chcesz aby w zaproszeniach została nadrukowana lista gości – zaznacz tą opcję oraz w następnym polu podaj listę gości do wypisania.
Uwaga ! Lista gości zgodnie z informacją w formularzu musi zostać uzupełniona w formie odmienionej, zostanie ona wydrukowana tak jak w przesłanym formularzu bez wprowadzania zmian przez nas.  
Pamiętaj także o nieużywaniu numeracji w liście gości oraz zapisie małych i dużych liter.

Zmiany w liście gości, poprawki

Jeżeli chcesz dokonać zmiany w liście gości, bardzo prosimy o przesłanie nowej, pełnej listy gości. 
Niestety po złożonym zamówieniu nie mamy możliwości wprowadzenia w niej zmian, jedynie zastąpienie nową wersją. 

Informacja odnośnie potwierdzenia przybycia

Jeżeli chcesz dodać informację odnośnie potwierdzenia przybycia w zaproszeniu – uwzględnij ją również w przesyłanej treści zaproszenia.

Zmiana tekstów dodatkowych

Jeżeli chcesz dokonać zmiany np. wierszyka, cytatu zawartego w zaproszenia, jak najbardziej istnieje taka możliwość – wystarczy dodać tą informację w polu “uwagi”. W przypadku braku podania informacji odnośnie zmiany sentencji, zostanie wydrukowana przykładowa.

Minimalny nakład

Przy każdym z produktów papeterii mamy określony nakład minimalny.

Modyfikacje tekstu

Jeżeli chcesz, aby tekst został zmodyfikowany np. została usunięta informacja odnośnie przyjęcia – uprzejmie prosimy o podanie tej zmiany w uwagach dodatkowych.

Dodawania fotografii

Jeżeli dokonałeś wyboru zaproszenia ze zdjęciem – bardzo prosimy o przesłanie fotografii bezpośrednio na nasz adres email : info@paperstudio.pl
Zdjęcia drukowane są cyfrowo, zgodnie z profilem kolorystycznym ISO.
Pamiętaj iż kolorystyka zdjęć po wydruku może różnić się od kolorystyki wyświetlanej na ekranie telefonu a także zdjęć drukowanych na canvas z sesji zdjęciowych np. noworodków.

Czas realizacji

Przy każdym z wybranych produktów znajdziesz średni czas realizacji. Czas realizacji podawany jest w dniach roboczych.

Domawianie zaproszeń, dodatków

Istnieje możliwość domówienia zaproszeń, jednak jeżeli zamówienie zostało już zrealizowane i wysłane, niestety obejmuje go nakład minimalny.

Dodatki do zaproszeń

Do wszystkich zaproszeń istnieje możliwość domówienia dodatków.
Dodatki projektowane są zgodnie z motywem przewodnim zaproszenia.

Gotowe zaproszenia

W przypadku zamawiania gotowych produktów, niestety nie ma możliwości ich personalizacji, wprowadzania zmian.
Zaproszenia gotowe wysyłane są w przeciągu 2 dni roboczych. 
Pełną ofertę zaproszeń dostępnych od ręki znajdziesz w zakładce “Gotowe zaproszenia”

 

Zaproszenia projektowane są na podstawie danych uzupełnionych w formularzu lub przesłanych na e-mail.
Projekty wstępne wysyłane są przy zamówieniach pow. 30 sztuk nakładu ( projekt wykonywany jest bezpłatnie, po złożeniu i opłaceniu zamówienia w ciągu 3-5 dni roboczych).

 

Projekt Pre-Order

Projekt pre-order to opcja dodatkowa, a zarazem propozycja przygotowania projektu wstępnego wraz z naniesionymi zmianami przed złożeniem i  opłaceniem zamówienia właściwego ( powyżej 30 sztuk).
W projekcie wstępnym istnieje możliwość nanoszenia zmian i poprawek.

Opłata ma charakter zaliczkowy ( w przypadku złożenia zamówienia, zaliczka zostaje rozliczona z zamówieniem, natomiast w przypadku rezygnacji – opłata zostaje zaliczona na poczet projektów).

 

 

Zamów projekt pre-order

Projekt edycji, niskonakładowy

Projekt niskonakładowy jest to opcja przygotowania projektu wstępnego po złożeniu zamówienia dla nakładu 12-29 sztuk.
Projekt wstępny wysyłany jest na email w wersji elektornicznej wraz z możliwością wprowadzenia zmian.

Przy wyborze powyższej opcji p,projekt przygotowywany jest na podstawie danych uzupełnionych w formularzu wraz z opcją dodatkowego wprowadzenia zmian po przesłaniu prospektu. Zamówienie przekazywane jest do druku w momencie zaakcpetowania projektu.


Projekt niskonakładowy