3 kroki

Jak zamówić zaproszenia personalizowane ?

1

Wybierz wzór zaproszenia

Wybierz wzór zaproszenia, określ ostateczny nakład ( wpisując odpowiednią ilość w polu “ilość” i skorzystaj z formularza dostępnego przy wybranym projekcie. W formularzu możesz określić jak ma zostać skonfigurowane dla Ciebie papeteria oraz jakie dane ma zawierać.

2

Złóż zamówienie

Złóż zamówienie przez koszyk oraz określ dla siebie wygodną formę dostawy ( kurier dpd lub paczkomaty Inpost).
*Jeżeli zamawiasz nakład powyżej 30 sztuk – zostanie przesłany projekt wstępny w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu złożenia i opłacenia zamówienia.

3

Oczekuj na przesyłkę

Zamówienia realizowane są zgodnie z terminami realizacji zamówienia podanymi przy wybranych produktach. W dniu wysyłki zamówienia otrzymasz także link wraz z numerem śledzenia przesyłki.

Informacje dodatkowe:

Dodatkowe pytania i odpowiedzi

Jak uzupełnić formularz ?

W zależności od Twoich preferencji możesz określić typ personalizacji dotyczącej uroczystości ( opcja uzupełniona lub opcja wykropkowana). Jeżeli wybierasz opcję uzupełnioną, w odpowiednich rubrykach podaj dane o które pytamy.
Jeżeli chcesz aby tylko część danych była wypisana, a np. data została wykropkowana w polu daty wpisz ” wykropkowane” lub pozostaw to pole puste.

Proporcje zaproszeń personalizowanych

Jeżeli chcesz zamówić zaproszenia w proporcji:część personalizowanych wg. listy gości a część np. z wykropkowanym miejscem: podaj w polu personalizacji listę gości, a następnie w polu “ilość” zwiększ liczbę zaproszeń o zaproszenia puste tzn. Jeżeli potrzebujesz 12 szt. z pełną personalizacją a 3 z wykropkowanym miejscem dot. personalizacji listy gości – w polu “ilość” wpisz nakład całkowity : 15 sztuk

Personalizacja listy gości

Jeżeli chcesz aby w zaproszeniach została nadrukowana lista gości – zaznacz tą opcję oraz w następnym polu podaj listę gości do wypisania.
Uwaga ! lista gości zgodnie z informacją w formularzu musi zostać uzupełniona w formie odmienionej !

Informacja odnośnie potwierdzenia przybycia

Jeżeli chcesz dodać informację odnośnie potwierdzenia przybycia w zaproszeniu – wystarczy w polu “uwagi”wpisać datę oraz numery telefonu dla potwierdzenia.

Zmiana tekstów dodatkowych

Jeżeli chcesz dokonać zmiany np. wierszyka, cytatu zawartego w zaproszenia, jak najbardziej istnieje taka możliwość – wystarczy dodać tą informację w polu “uwagi”

Minimalny nakład

Przy każdym z produktów papeterii mamy określony nakład minimalny.

Modyfikacje tekstu

Jeżeli chcesz, aby tekst został zmodyfikowany np. została usunięta informacja odnośnie przyjęcia – uprzejmie prosimy o podanie tej zmiany w uwagach dodatkowych.

Dodawania fotografii

Jeżeli dokonałeś wyboru zaproszenia ze zdjęciem – bardzo prosimy o przesłanie fotografii bezpośrednio na nasz adres email : info@paperstudio.pl

Czas realizacji

Przy każdym z wybranych produktów znajdziesz średni czas realizacji. Czas realizacji podawany jest w dniach roboczych.

Dodatki do zaproszeń

Do wszystkich zaproszeń istnieje możliwość domówienia dodatków.
Dodatki projektowane są zgodnie z motywem przewodnim zaproszenia.
Rodzaje i opcje dodatków znajdziesz pod linkiem:  >>Dodatki do papeterii

 

Zaproszenia projektowane są na podstawie danych uzupełnionych w formularzu lub przesłanych na e-mail.
Projekty wstępne wysyłane są przy zamówieniach pow. 30 sztuk nakładu ( projekt wykonywany jest bezpłatnie, po złożeniu i opłaceniu zamówienia w ciągu 2-3 dni roboczych).

Projekt Pre-Order

Projekt pre-order to opcja dodatkowa, a zarazem propozycja przygotowania projektu wstępnego wraz z naniesionymi zmianami przed złożeniem i  opłaceniem zamówienia właściwego ( powyżej 30 sztuk).
W projekcie wstępnym istnieje możliwość nanoszenia zmian i poprawek.

Opłata ma charakter zaliczkowy ( w przypadku złożenia zamówienia, zaliczka zostaje rozliczona z zamówieniem, natomiast w przypadku rezygnacji – opłata zostaje zaliczona na poczet projektów).

 

 

Zamów projekt pre-order

Projekt edycji, niskonakładowy

Projekt niskonakładowy jest to opcja przygotowania projektu wstępnego po złożeniu zamówienia dla nakładu 12-29 sztuk.
Projekt wstępny wysyłany jest na email w wersji elektornicznej wraz z możliwością wprowadzenia zmian.

Przy wyborze powyższej opcji p,projekt przygotowywany jest na podstawie danych uzupełnionych w formularzu wraz z opcją dodatkowego wprowadzenia zmian po przesłaniu prospektu. Zamówienie przekazywane jest do druku w momencie zaakcpetowania projektu.


Projekt niskonakładowy