zwroty i reklamacje

Zwroty

Zgodnie z聽Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odst膮pienia od umowy zawartej poza lokalem przedsi臋biorstwa lub na odleg艂o艣膰 nie przys艂uguje konsumentowi w odniesieniu do um贸w:

3) w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana wed艂ug specyfikacji konsumenta lub s艂u偶膮ca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

W zwi膮zku z powy偶szym, i偶 zam贸wienia s膮 przygotowywane wg. specyfikacji oraz wykonywany jest projekt wst臋pny prosimy o przemy艣lane sk艂adanie zam贸wie艅 ze wzgl臋du na brak mo偶liwo艣ci zwrot贸w oraz anulowania zam贸wie艅.

Rezygnacja z zam贸wie艅 wstrzymanych na pro艣b臋 klienta : w przypadku rezygnacji z zam贸wie艅 z艂o偶onych do 7 dni wstecz – zwrot 艣rodk贸w przekazywany jest na bon rabatowy do wykorzystania w przeci膮gu 365 dni na kwot臋 wp艂aty na dowolny produkt.

Reklamacje

Zgodnie z Ustaw膮 z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U z dnia 24 czerwca 2014 r.) na wszystkie produkty zakupione w sklepie przys艂uguj膮 uprawnienia z tytu艂u wad stanowi膮cych o聽niezgodno艣ci towaru z umow膮 przez okres 2 lat od daty zakupu.

W celu zareklamowania zakupionego produktu nale偶y powiadomi膰 Nas drog膮 elektroniczn膮 na adres: info@paperstudio.pl, w tytule maila wpisuj膮c ?Reklamacja? oraz opisuj膮c powody i przyczyn臋 reklamowanego towaru.

Nast臋pnie reklamowany towar wraz z wype艂nionym formularzem reklamacji prze艣lij na adres:

Paper&Lolie Sp. z o.o
Punkt obs艂ugi:聽
ul. Sp贸艂dzielcza 16聽
26-200 Ko艅skie
tel. +48531619617

z dopiskiem ?Reklamacja?

Reklamacje b臋d膮 rozpatrywane w terminie 14 dni. Poinformujemy Ci臋聽 o sposobie za艂atwienia reklamacji.

W przypadku nie uwzgl臋dnienia reklamacji, towar zostanie odes艂any Klientowi wraz z informacj膮 o niezasadno艣ci reklamacji.

Reklamacji nie podlegaj膮:聽

  • b艂臋dy le偶膮ce po stronie klienta聽 tj. nieprawid艂owa data, brak prawid艂owej odmiany imion i nazwisk, miejscowo艣ci
  • b艂臋dy, nieprawid艂owo艣ci po akceptacji projektu wst臋pnego tzn: w przypadku zaakceptowania projektu wst臋pnego z b艂臋dn膮 np. dat膮.

POZAS膭DOWE SPOSOBY ROZSTRZYGANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZE艃

Klient b臋d膮cy Konsumentem posiada m.in. nast臋puj膮ce mo偶liwo艣ci skorzystania z pozas膮dowych sposob贸w rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze艅:

a. jest uprawniony do zwr贸cenia si臋 do sta艂ego polubownego s膮du konsumenckiego dzia艂aj膮cego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygni臋cie sporu wynik艂ego z zawartej Umowy sprzeda偶y;

b. jest uprawniony do zwr贸cenia si臋 do wojew贸dzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszcz臋cie post臋powania mediacyjnego w sprawie polubownego zako艅czenia sporu mi臋dzy Klientem a聽Sprzedawc膮;

c. mo偶e uzyska膰 bezp艂atn膮 pomoc w sprawie rozstrzygni臋cia sporu mi臋dzy Klientem a Sprzedawc膮, korzystaj膮c tak偶e z bezp艂atnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsument贸w lub organizacji聽spo艂ecznej, do kt贸rej zada艅 statutowych nale偶y ochrona Konsument贸w (m.in. Federacja Konsument贸w, Stowarzyszenie Konsument贸w Polskich). Porady udzielane s膮 pod przez Federacj臋 Konsument贸w pod聽bezp艂atnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsument贸w Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl;

d. z艂o偶y膰 swoj膮 skarg臋 za po艣rednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dost臋pnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.